2018. május 15., kedd

Szemedben keresem ...


Szemedben keresem …

Fekszem csendben , - magamban … Szívem dobogását hallgatom …
Számolok … Számolom az időt is, számolom a napokat, az órákat a perceket 
- hogy mikor láthatlak …
 Olyan lassan múlik most az idő, - csak vánszorog …
Csak a remény éltet … A remény, ami szívemben lángot gyújt …
Remény – Találkozás … Mit hoz nekünk, - mit rejteget számunkra?
Vágyaimtól csordultig tele a szívem, úgy állok Eléd
 Az idő haladtával az érzések robbanásszerűen rohannak meg …
Félek, - menekülnék, mégis annyira vágyom arra, hogy láthassalak …
 *
CSAK TE … MINDIG TÉGED LÁTLAK …
CSAK TE VAGY  ELŐTTEM
SZÍVEMBE KÖLTÖZTÉL ÉS ÉN TÉGED AKARLAK !
*
Csoda vagy nekem! Életem alkonyán csoda ez a szerelem,
mely a szívemben, egész testemben él … Vágyom utánad …
Teljes szívemmel féltelek …
Szemedben kételyeimre, - kérdéseimre keresem a választ,
 de csak néma mosolyod láthatom …
Féltelek! – a csalódástól és mindentől …
tudod, érezned kell, milyen fontos vagy nekem …
Nagyon hiányozna, és fájna, ha nem ölelnél meg és nem csókolnál …
Boldogság, ugyanakkor fájdalom költözött a szívembe …
Annyira kívánom ölelő érintésed, - szerelmed …
Az érzéseimről nem tudnék beszélni, de mámorító …
Látom szemed fényét … Nézz rám! – kérlek, nézz a szemembe …
Látni fogod benne, amit magamnak sem merek bevallani …
Kiálts értem! – hogy karomba zárhassalak, hogy megvédhesselek.
Kezem nyújtom Feléd … Magam vagyok …
Fekszem az ágyon, és figyelem, ahogy az idő vánszorog.
 A gondolatok egymást kergetik a fejemben …
Milyen sok mindent szeretnék Neked elmondani,
de a szavak bennem maradnak …
*
Ó, CSAK HALLANÁM HANGODAT!
CSAK LÁTNÁM AZ ARCODAT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése