2017. július 10., hétfő

A függöny résein át



A függöny résein át



 Jól tudom én, az életünk is csak pillanatokon múlik, hisz van és nincs - elillan - valóban, mint a pillanat
Mindig olyan mélyen elgondolkodtatnak szavaid, hiszen én, akinek az élet már csak pillanatokat ad /persze, ki tudja azt kiszámítani, hogy ezek a pillanatok meddig pillanatok/ miben találok még értelmet

Azon is elgondolkodom: miért van az, hogy esténként ennyire rám tör a magány, pedig a szívemben nem vagyok magányos. Miért van az, hogy ennyire hiányzol? Hiányozhat nekünk Ő, aki igazán sosem volt a miénk. Talán a sötét teszi ezt? Vagy talán a csend? Sötét? Hiszen nem sötét az éjszaka - mert a távoli fények, a Hold, a csillagok fénye eljut azokhoz, akik szeretnek. És a szív érzései ragyognak. Ezek azok a pillanatok mégis, amikor olyan kegyetlenül mardos a fájdalom. Jó Veled! Jó, mikor a napjaimban itt vagy velem. Jó, mikor simogatsz szavaiddal, mikor mesélsz nekem. Átölelnek, ringatnak ezek az érzések. Ha csendes vagy is, de tudom, - érzem, gondolsz rám, hisz a szeretet olyan finoman ölel át a végtelenből. Éjszaka, mikor elcsendesül körülöttem a világ, remegek a hiányod miatt. A függöny résein keresztül figyelem az éjszakai égboltot. A beszűrődő holdfény és csillagok bűvkörében gondolok Rád. Hallom hangodat - simogatóan, finoman ölel át. Nagyon bennem él azóta is. Megremegek, ahogy a homályból szívembe kúszik az érzés. Vágyom utánad. Szeretném újra és újra, és megint csak elmondani Neked: nagyon szeretlek.

Te vagy az én italom
Te vagy az én kenyerem
Te vagy az én világom
Te vagy az én életem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése