2017. február 23., csütörtök

Mégis szól tovább ...



Mégis szól tovább …

Miért is vagyok? Sírok mindenért.
Nem mondhatok már Neked semmit.
Olvastalak - minden szavad megérintett.
Ma is visszatérek Hozzád naponta.
Lelki társam voltál.

Megtépázott lelkem szavaid összeöltötték.
Telefonom már néma: nem hallom hangod.
Szívemben őrzöm szemed fényét.
Sokszor éreztem, hogy Feléd kell lépnem,
de visszatartott tolókocsis voltom,
hisz más volt a Te világod.

Te léptél felém, de én féltem.
Már engem sem kísér senki.
Maradok egymagam csendemben,
és készülök a végső ösvényre lépni.
Nincs már időm, de a remény bennem,
hogy hamarosan találkozunk.
*
Halni készül az éj,
benne álmaim vándorútra kelnek
lelkem sajgó sebeivel.
Álmomban szerelmünk beteljesedik.
A valóság az, hogy
többé már nem érhetnek el.
De a dal - a mi dalunk
- mégis szól tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése