2016. szeptember 2., péntek

Bandukol a fény ...



Bandukol a fény …

A régvolt fájdalom ma egyre erősebben él.
Síró gyerek vagyok, sajgó életemmel.
Fásult magányos - tele kínokkal.
Megalázottan, félve élem mindennapjaimat.
Béklyóba kötve.
Gondjaimból újra és újra felálltam, de most olyan kilátástalan minden.
Olykor megsimogat még a Nap, de erőtlenné lettem.
Örömöm sem lelem, a szépet is egyre többször látom másnak.
Minden este én úgy fekszem le, hogy mit hoz a holnap.
Álmaim is elhagytak, sorsom összekuszálódott.
Néha még bandukol előttem a fény, de utamon már csak árnyak kísérnek.
A pirkadat elhozza a reményteli ébredést, hogy mi lesz,
hogy fel tudok e kelni, hogy feltöltődhetek e szeretettel.
Imát mondok szeretteimért, és elgondolkodom azon,
hogy vajon értem van e, ki imádkozik.
Homályos, ködös, erőtlen napok vesznek karjukba.

Álmatlan, fájdalmakkal teli éjszakák.
A hajnalhasadás sokszor talál ébren, hogy a kínzó nappalok után
 újabb estébe, éjszakába lépve ékelje belém fájdalmas sorsomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése