2016. szeptember 24., szombat

Akik szeretnek - akiket szeretek ...



Akik szeretnek – akiket szeretek …

Sokszor teljesen összekuszálódik bennem a szerelem és a szeretet
Olyan érzés, mint mikor két ember eggyé válik, eggyé lesz
Amióta csak élek, szerettek és szerettem és szeretek
Szívemmel, lelkemmel szerettem
Szívemmel, lelkemmel - szerelemmel, de inkább szeretettel  - szerettem - szeretek
Mi marad utánam, ha elmegyek?
Mit hagyok itt, ha elmegyek?
Kérdezhetnéd, kérdezhetném, de válaszolni nem tudnék rá.
Biztosan nem lenne nagy fájdalom senkinek, hisz mi is az, amit magam után hagyok?
Éltem, harcoltam, csatáztam, - önmagammal és másokkal, de talán itt marad utánam
szeretetem nyoma - az érzés a szívekben - egy-két szívben
Azokban a szívekben, akik szeretnek, s akiket szeretek
Vajon fontos volt e az életem? - Számadás? Meglehet.
Itt állok kérdéseimmel és az irántad érzett mély szeretetemmel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése