2016. szeptember 21., szerda

A szeretet fényt ad a szívünkbe



A szeretet fényt ad a szívünkbe


Hűvös volt az éjszaka, de olyan, mintha az égbolton kinyílt volna egy csillagkapu. A Hold nagyobb volt a félholdnál. Ezüst fényével így ragyogott, kacsingatott felém – nagyon vonzóan.
A csendemben, mindenben itt vagy velem és arra gondoltam, Te is ezt látod, ha felnézel az esti égboltra.
Itt-ott vörös csíkok látszottak – azt mondják – ez a szél jele. Néztem az égboltot, képzeletemben rajzokat teremtettem. Csupa árny volt a világ. Olyan volt az egész kert, mintha csipkés árnyak terítették volna be. Néha a madarak csiccsenése hallatszott – mintha egymást köszöntötték volna, - egymásnak jó éjszakát kívánva. Egy-egy denevér szárnysuhogása hallatszott – azután az is elcsendesedett.
Csodaszép volt – annyira jó érzés volt Rád gondolni – Veled lenni.
Azt írod: a sötét a fény hiánya, és azt is: a fény a szeretet – a szeretet fényt ad a szívünkbe. Valóban:  bármilyen sötét lehet, ha a szívünkben ott van a szeretet, - ha beengedjük a szeretetet, fényt sugároz a szívünkbe, ez a fény megvilágítja a sötétséget – akkor talán egyszer örök lesz a világosság.
*
Könny csillant meg mindkét szememben
amit kaptam Tőled, ez az én életem
a fényt, a napot, az örömet, a lelkemet,
a bennem élő megnyugvást és a szeretetet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése